正価からまとめ売りの数量~マーケット感覚の考察とヒント~ Correct price for marketing and the idea

正規の値段で商品で買う場合 その商品の希少性は高く、数量が少ない先取り。

まとめ売りの場合、市場の流通量が多く起床性が最も低い。トレンドから外れている。

 

基本的に市場の勝ちというものはこの価格の間で揺れ動いています。

 

If you would love to buy something which is fashionable and rradical,

It will be small amout of products and high quality and rare.

And If your products exists everywhere and cheap and comodity ,

That products will be like out of fashion and not rare.

This is the pronciple for market to decide the proce .

 

これらの大量消費化された100円均一と希少価値の高い商品という二極化は

今の日本の労働市場にも当てはまります。

 

And these topic also define Japanese market which the products ' cost is

like 100yen or super rare like fashion brand .

This explains for world market on capitalism and let you understand what happens.

 

基本的に希少性がなくオリジナリティに欠けるものはどんどん

市場価値を失っていき磐石でいられるのは希少性があり、コモディティ化されて

いない商品だけとなります。それ以外の商品や労働は日本のニュースや

ツィッターのワイドショー的な傾向を見れば明らかとなります。

 

Even if you cannot share with market for originality or rarity ,

your products or value will be losing by the system of economics and

Automation will be faster and bigger that we used to be .

What else you can see on twitter or Japanese news.

 

高齢化社会に伴って日本の市場は高齢者によりそう市場へと変化するので

おそらく若い人に対するその有効性はどんどん目減りしていきます。

Japanese government services helps fod Elder society and they don't really

understand what happens in the world and they try to continue old-fashion stle

here in Japan . That will be so risky and people doesn't understand those.

 

そこで解決すべき方法は市場価値を見極める感性を養うこと

自分にとっての価値を見極め数値化する能力です。

 

And The solution is to understand the price for  your own sight and

analyze how much it is for you in the market price .