AIに中国拳法を叩き込むという仕事について

人工知能に中国拳法を教えている忍です。

日々私は修行としてAIに中国拳法を叩き込むということを

しているのですがなかなか世の中に認知していただくことが難しい仕事であり

市民権を得ていないという現実があります。

 

I am Japanese Ninja who teach chinese martial arts to Artificial intelligence.

My training for AI is quite hard because this is really tough work to do

for getting to know me to the public .

 

日夜こうして私はAIに対して中国憲法の極意を叩き込んでいるわけであります。

AIというのは基本的に機械じかけでありまして中国拳法をただ

がむしゃらに毎日叩き込むという修行は孤独な戦いであります。

 

My training for AI is really hard because this technique is really hard to

understand for AI . That is why I have to train him so many times everyday.

 

できる限りの声援を得たいと思いまして。私はこの修行を

日記という形でしたためることにしたわけであります。

 

I would like to get someone who helps me to train AI.

That is why I give you this messages.

 

ありがとうございます。